Ibisz nie zmienił orientacji...

MN 22/11/2006
Polsat
 Twoje Imperium i Telewizja Polska, mają przeprosić popularnego prezentera TV Polsat, za informacje o rzekomej zmianie orientacji seksualnej. Oprócz tego na mocy prawomocnego wyroku, gazeta i TVP, mają zapłacić Ibiszowi 30 tysięcy złoty odszkodowania.

Sam Ibisz chciał 200 tysięcy złoty zadośćuczynienia, ale sąd orzekł, że kwota 30 tys. zł. wystarczająco naprawią wyrządzoną szkodę. W połowie 2004 roku tygodnik Twoje Imperium, wydawany przez wydawnictwo Bauer zamieścił artykuł pod tytułem "Mieszka z nim; flirtuje z nią", w którym zawarto informacje o rzekomej zmianie orientacji seksualnej Ibisza. Następnie ta informacje powtórzyła TVP w programie Teleplotki. Sąd nakazał wydawcy i redaktorowi naczelnemu Twojego Imperium,a także zarządowi TVP i redaktorowi Teleplotek, zamieszczenie przeprosin za: bezprawne zamieszczenie godzących w dobre imię powoda informacji dotyczących intymnej sfery jego życia.

Źródło: wirtualnemedia.pl, informacja własna

Komentarze

Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Twój komentarz pojawi się na stronie, po sprawdzeniu go przez moderatorów.