Polsat wkręcony przez TVN - fałszywa Radwańska

MN 23/04/2012
Polsat
 W ostatnim wydaniu rSię kręci na żywor1; widzowie mogli obejrzeć wywiad Macieja Dowbora z Agnieszką Radwańską. Od razu pojawiły się jednak głosy, że gościem wcale nie była słynna tenisistka. Do wpadki przyznała się ekipa rSię kręci na żywor1;, która potwierdziła, że została wprowadzona w błąd przez redakcję z konkurencyjnej stacji (program rSzymon na żywor1;).

Zamiast Agnieszki Radwańskiej w studiu pojawiła się osoba z programu Majewskiego. Niestety, ekipa programu Polsatu nie zorientowała się, że jest przedmiotem żartu. Do całej akcji stacja TVN przyznała się na swojej stronie internetowej. Z kolei ekipa rSię kręci na żywor1; postanowiła spuentować sprawę słowami: redakcja rSię kręci na żywor1; pozdrawia zaprzyjaĹşnioną redakcję z konkurencyjnej stacji. Za tydzień o 10:45 prosimy o Justina Biebera.

    

Komentarze

  • 1461
    #11 krzysiek25 dnia 23-04-2012 21:59
    niech się ten cały TVN puknie w głowę porządnie
  • 1581
    #12 Dawid93 dnia 24-04-2012 07:16
    Ogłądałem wczoraj Szymona i przyznam że udało im się to wkrecenie :-D
  • 1514
    #13 Direct dnia 24-04-2012 08:50
    @Opium: "Prowadzący dali się po prostu bardzo wkręcić. Przecież nie polecą do swoich szefów i nie powiedzą "Przecież to nie Radwańska!", kiedy mają wejście na wizji. To za przeprowadzanie wywiadów im płacą, a nie za koordynację projektu icon_wink"

    I to jest prawidłowe podejście icon_smile. Lepiej, że Dowbor dał się wkręcić, niżby w innym przypadku przy prawdziwej Radwańskiej stwierdził na wizji na żywo, że to nie ona, prawda?
  • 1164
    #14 apsik dnia 24-04-2012 16:58
    Wstyd, w tak dużej i profesjonalnej stacji jak Polsat nic podobnego nie powinno mieć miejsca, mam nadzieję, że polecą głowy.
    Swoją droga w USA panuje moda na takie "akcje" z konkurencjąicon_wink
  • 2639
    #15 Emil dnia 24-04-2012 22:52
    Haha, ale numer
    smile1winklol2grinmrgreen

Dodaj komentarz

Twój komentarz pojawi się na stronie, po sprawdzeniu go przez moderatorów.