Narzekamy na Cyfrowy Polsat


rozkręcam się
22-02-2016 09:36
 Kiedy Cyfrowy Polsat zamierza podwyzszyc bitrate video na TVP 2 HD .Polsat HD na tr.12.265 V ,HBO HD przesuneli na inny transponder i maja obecnie 8 Mbit/s wolnego do wykorzystania i tak dalej nic nie robia w tym kierunku wczesniej zastawiali sie brakiem miejsca a teraz czym?.Prosze ich podpytac cos w tej sprawie ,kiedy doczekamy sie w koncu zmian.

wkręcam się
13-06-2016 21:00
 Grubo przed ME 2016 wykupiłem sobie pakiet sportowy Polsatu zadowolony, że obejrzę sobie spokojnie wszystkie mecze Euro. I co ? Polsat zrobił mnie oczywiście w jajo. Na wykupionych kanałach sportowych jest g... a cwaniactwo polsatowskie zrobiło nowe kanały płatne. Stać mnie byłoby na wykupienie pakietu Euro, ale na takie obrażające mnie spryciarstwo odpowiem oglądaniem meczy w TVP1 i w Internecie.
A jaki mi się skończy z Wami umowa, to więcej mnie u siebie nie zobaczycie.
Kaz
Awatar

redakcja tvpolsat.info
21-10-2016 14:32
 Będę narzekał icon_wink.

Czy profil Cyfrowego Polsatu na Instagramie musi zawierać same informacje o programach Polsatu? Przecież od tego jest profil Polsatu.

https://www.insta...wy.polsat/.

Sami zobaczcie. Czy tam są jakiekolwiek informacje dla abonentów?
Awatar

bardzo ważna osoba
25-05-2017 21:48
 To ja tu w tym miejscu chce narzekać na nową szatę graficzną (czy jak to się tam zwie). Stara była dobra i przejrzysta, po co ją zmieniać na nową, która jest zdecydowanie gorsza? Chcesz przeczytać opis np. filmu, który właśnie leci, to pokazuje się on w lewym dolnym rogu, napisany małymi literami. W starej wersji był on na całym ekranie. Nawet nie można wrócić do ostatniego kanału, bo przycisk nie działa i na pewno nie jest to wina pilota. icon_evil

wkręcam się
27-06-2017 21:58
 Zastanawiam się po co Polsat się tak reklamuje?
skoro i tak robi problemy przy podpisaniu umowy.
Umowa z telewizorem. Super promocja - a sprzętu nie mogę odebrać bo "trwa weryfikacja". Ile można weryfikować klienta który podpisuje umowe w SmartDomie ?? Troche śmieszne..
Zaczynam się zastanawiać nad rozwiązaniem umowy..
Skusiłem się tylko ze względu na telewizor z promocji.. i co się okazało..
Dekoder można odebrać bo już jest aktywny - czyli już za niego jest naliczana opłata.. Jednak telewizor musi poczekać bo "trwa weryfikacja" - to chyba jakieś żarty..
To w takim razie chyba prościej rozwiązać umowę.
Oczywiście z winy Cyfrowego Polsatu mam rozumieć skoro wprowadzają w błąd !
Do tego dodam że Obsługa na infolinii już dawno powinna być zmieniona.
Odpowiedzi typu - "nie wiem, nie umie odpowiedzieć na to pytanie"
raczej nie są na poziomie telewizji która aspiruje do tytułu najlepszej w Polsce..
Szkoda ze do podstawowych kwestii nie przykłada się uwagi..
Bo dużo na tym traci..
Uważam że pewne kwestie powinny być załatwiane w miarę szybko, że powinno się to robić od ręki. Wkońcu żyjemy w XXI wieku i weryfikacja nie zajmuje wiecej jak kilka minut..
Awatar

piszę coraz więcej
28-06-2017 11:33
 A ile dokładnie ta weryfikacja trwa w Twoim przypadku?
Awatar

rozkręcam się
23-07-2019 14:06
 Dzisiaj przypadkiem dowiedziałem się iż zmieniono od 15 lipca numery konta do wpłat abonamentowych. Dlaczego nie poinformowano bezpośrednio o tym abonentów (np. e-mailem) ? icon_questionicon_exclaimshock
Awatar

bardzo ważna osoba
23-07-2019 17:21
 Gdybym nie zajrzał do ICOK też nic bym nie wiedział już dokonałem zmiany numeru konta w swojej aplikacji bankowej icon_wink z drugiej strony powinni powysyłac pisma do abonentów bo nie każdy ma założony profil ICOK czy e mail więc takie pismo byłoby lepszym sposobem informacji bo nikt duchem świętym nie jest icon_smile
Przejdź do forum: